اداره حسابداری مدیریت

شرح وظایف رئیس اداره حسابداری مدیریت

1.کنترل صحت  محاسبات بهای تمام شده فعالیتها وخدمات ارائه شده و همچنین هزینه های قابل انعکاس در مراکز هزینه

2.نظارت بر کنترل محاسبات قیمت گذاری رسید و حواله انبار ها وحصول اطمینان از صحت جمع بندی حواله های انبار و صدور اسناد حسابداری مربوط به خرید کالا اموال و خدمات

3.نظارت بر بررسی و نهایی نمودن صورت گردش موجودی انبار ها و همچنین مصارف انبار ها

4.نظارت و همکاری لازم در شمارش فیزیکی موجودی انبار ها و انبار گردانی پایان سال کلیه واحد های تابعه

5.اتخاذ ترتیبات لازم به منظور صورتبرداری ثبت و نگهداری کارت های اموال  و پلاک کوبی دارایی های ثابت بر اساس دستور العمل مربوطه

6.نظارت بر انجام محاسبات مربوط به دارایی های ثابت فروخته شده اسقاط و یا بلااستفاده

7.نظارت لازم جهت محاسبات استهلاک دارایی های ثابت و پیگیری انتقال به موقع دارایی های در جریان تکمیل به حساب های مربوطه

8.برنامه ریزی در جهت تشکیل دوره های آموزشی به منظور آموزش امناء  اموال و سایر کارشناسان اموال در سطح دانشگاه

9.تهیه و تدوین دستور العمل ها و رویه های مالی در خصوص  محاسبه بهای تمام شده خدمات و درآمد ها باهماهنگی مدیر امور مالی

10..تهیه صورتهای مالی تلفیقی دانشگاه و ستاد

11.همکاری لازم با روسای حسابداری واحد های تابعه به منظور تهیه صورتهای مالی طبق دستور العمل مربوطه

12.نظارت بر بستن حساب های پایان سال

13..مطابقت زیر سیستم اموال دارایی های ثابت موجودی کالا با گردش حسابها در بخش حسابداری و امور مالی

14.انجام پایش مالی واحد ها بر اساس شرح وظایف و سنجه های پایش و اعلام نتایج آن به این مدیریت امور مالی

15.نظارت برتسویه حساب اموال تحویلی کارکنان خروجی از دانشگاه

16.نظارت بر تسویه مسئولین امور مالی در خصوص وظایف نظارتی درحوزه اموال

17.انجام سایر وظایف مرتبط محوله از سوی مدیریت امورمالی

 

 

 

شرح وظایف کارشناسان  اداره  حسابداری مدیریت امور مالی

1.همکاری لازم در خصوص  در خصوص شمارش فیزیکی موجودی انبار ها<انبار گردانی> بر اساس "دستورالعمل مربوطه"

2.بررسی محاسبات مربوط به هر گونه اقلام خریداری شده که قابل تحویل به انبار نمی باشد

3.بررسی در خصوص استفاده صحیح از تمامی سر فصل حسابهای تراز نامه ای درآمدی و هزینه ای

و.. در تمام واحد ها

4.بررسی صحت انتخاب مراکز هزینه در واحد ها جهت احصاء بهای تمام شده خدمات

5.بررسی و نهایی نمودن صورت گردش موجودی انبار ها و مصارف انبار ها

6.بررسی قیمت گذاری موجودی های انبار رسید و حواله انبار و...

7.تهیه گزارش سفارش خرید ها و رسید انبار ها در خصوص موجودی انبار ها وکنترل گزلرش های مزبور

8.بررسی و کنترل محاسبات قیمت گذاری رسید و حواله انبار ها و حصول اطمینان از صحت جمع بندی حواله های انبار

9.کنترل و بررسی در خصوص تطبیق تجمیع و بستن حساب های واحد های تابعه در پایان دوره مالی

10.کنترل و بررسی در خصوص لیست صورت برداری اموال دانشگاه در کلیه واحد های تابعه و ستاد

11.نظارت و بررسی محاسبه استهلاک دارایی های ثابت و پیگیری انتقال به موقع دارایی های در جریان تکمیل به حساب های مربوطه واحد های تابعه

12.نظارت و بررسی کلیه سر فصل های مربوط به موجودی کالا و دارایی های ثابت در انبار ها و مطابقت سر فصل های مربوط در حسابداری واحد های تابعه

13.تجزیه و تحلیل سنی حسابهای سنواتی و ارائه بازخورد به واحد تابعه و مدیریت مالی

14.تجزیه وتحلیل شاخص ها و نسبت های مالی دانشگاه و واحد های تابعه

15.بررسی صورتهای مالی اساسی تهیه شده در واحد های تابعه و ستاد

16.بررسی کلیه اقلام تراز نامه ای و سود و زیان در واحد های تابعه و ستاد

17.همکاری در تهیه صورتهای مالی تلفیقی دانشگاه

18.تکمیل پروزه حسابرسی داخلی برای هر واحد بصورت جداگانه

19.انجام سایر وظایف محوله از جانب مدیریت مالی و رئیس  اداره حسابداری مدیریت.

 

 

 

 

 

 

کارکنان

آقای اسماعیل ظفری وحید

سمت:(رئیس اداره حسابداری مدیریت)

آقای مجید نادی

سمت:(کارشناس امور مالی)

آقای محمد انصاری

سمت :(کارشناس امور مالی)

 خانم فریبا فرجی

سمت:(کارشناس امور مالی)

 خانم شیوا احمدی

سمت:(کارشناس امور مالی)

آقای مجید فیروزی

سمت:(کارشناس امور مالی)

 

شماره تماس:08131313017

 

عبارت خود را درج و جهت جستجو

Change font size :

:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

Change mouse type:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام