بسمه تعالی
یکی از جهت گیری های اصلی سازمان های امروزی اصل مشتری مداری در نظریه های نوین مدیریت تلقی می شود، زیرا در عمل با جلب رضایت مشتریان درون و برون سازمانی، کارایی خود را در راستای بهره وری سازمان به اثبات رسانده است. طرح تکریم نیز به عنوان یکی از برنامه های تحول اداری کشور، با محور قرار دادن جلب رضایت ارباب رجوع در این راستا به اجرا در آمده است. مجتمع فرهنگی رفاهی علوم پزشکی همدان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از ابتدای راه اندازی در پی ارائه خدمات در بالاترین سطح بوده و با بکارگیری پرسنل مجرب سعی در جلب رضایت مراجعین محترم نموده است
مدیریت مجتمع فرهنگی رفاهی علوم پزشکی همدان
حسین عیوضی
Change font size :
:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
Change mouse type:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم: