SDG 4 : Quality Education ( هدف چهارم: آموزش )

دانلود فایل پیوست

The comprehensive program of justice, productivity improvement in medical science education:

 According to the Supreme Leader's emphasis on the production of knowledge-based, job creating, also in order to make effective policies and plans in order to achieve the goals of the Ministry of Health, "Comprehensive Program of Justice, Excellence and Productivity in Medical Science Education" has been compiled. Expanding and promoting the thinking of excellence and productivity, while identifying and rooting out areas where progress has not been acceptable, will lead to the implementation of the educational programs of the Ministry of Health, Treatment and Medical Education.

 

برنامه‌جامع‌عدالت،‌تعالی‌و‌بهره‌وری‌در‌آموزش‌علوم‌پزشکی: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین و به منظور سیاست گذاری و  برنامهریزی موثر در جهت نیل به اهداف کلان وزارت بهداشت « برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی» تدوین شده است. گسترش و ترویج تفکر تعالی و بهره وری، ضمن شناسایی و ریشه یابی زمینه هایی که پیشرفت قابل قبول حاصل نشده به اجرایی نمودن  برنامههای معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کمک شایانی می نماید.

 

 

 

4.2.1 Indicator: Proportion of graduates with relevant qualification for teaching Year: 2022

شاخص 4.1. نسبت فارغ التحصیلان با صلاحیت تدریس  ( معاونت آموزشی)

فارغ التحصیل

تعداد

 

تعداد کل فارغ التحصیلان سال 2022

 

1076

فارغ التحصیلان براساس مقطع

تعداد فارغ التحصیلان مقطع کاردانی در سال 2022

 

13

تعداد فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی در سال 2022

 

507

تعداد فارغ التحصیلان مقطع ارشد در سال 2022

 

96

تعداد فارغ التحصیلان مقطع دکتری در سال 2022

 

287

تعداد فارغ التحصیلان تخصصی در سال 2022

 

173

*تعداد فارغ التحصیلانی که به آنها اجازه تدریس در مقطع ابتدایی داده میشود در سال 2022

تغذیه:103

بهداشت عمومی: 127

  • درصورت وجود مستندات برای این بند باید ذکر شود کدام برنامه های درسی دقیقا به این موضوع پرداخته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3 Lifelong learning measures

شاخص  4.3: اقدامات یادگیری های مداوم (معاونت آموزشی)

شماره شاخص

شاخص

مستندات

 

4.3.1

منابع یادگیری مادام العمر  در سال 2022

 

150 برنامه رایگان

hamedan.ircme.ir

https://hamedan.ircme.ir/App_Web/(Guest)/Default.aspx?CenterID=41

 

 

4.3.2

رویدادهای عمومی در ارتباط با یادگیری مادام العمر در سال 2022 : دوره های عمومی آموزشی که دانشگاه میزبان بوده است .

 

258 برنامه آموزشی حضوری

42 برنامه آموزشی وبیناری(hamedan.ircme.ir)

https://hamedan.ircme.ir/App_Web/(Guest)/Default.aspx?CenterID=41

 

4.3.3

رویدادهای آموزش حرفه ای در راستای یادگیری مادام العمر در سال 2022: مربوط به دوره های آموزشی کوتاه مدت است. برای افراد خارج از دانشگاه برگزار شده باشد.

111 برنامه آموزشی در غالب آموزشهای مستمر بالینی (یک ساعته)

26 برنامه آموزشی در غالب کنفرانس علمی ادواری (یک ساعته) (hamedan.ircme.ir)

 

https://hamedan.ircme.ir/App_Web/(Guest)/Default.aspx?CenterID=41

 

4.3.4

فعالیت های آموزشی فراتر از محیط دانشگاه در سال 2022: مانند سخنرانی های یا سایر فعالیت های در مدارس یا سازمان های دیگر

....

4.3.5

خط مشی دسترسی به یادگیری های مادام العمر تا سال 2022: سیاست ها یا برنامه ها که دسترسی به این آموزش ها را برای همه افراد جامعه تظمین کند  بدون در نظر گرفتن تبعیض.

ارائه فایلهای آموزشی سخنرانان هر برنامه در سامانه سراسری آموزش مداوم بصورت رایگان

بازپخش رایگان فایل کامل اجرای برنامه­های آموزشی وبیناری در سامانه سراسری وبینارهای آموزش مداوم(dme.umshs.ac.ir)

 

https://hamedan.ircme.ir/App_Web/(Guest)/Default.aspx?CenterID=41

 

 

 

 

عبارت خود را درج و جهت جستجو

Change font size :

:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

Change mouse type:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

ارتباط مستقیم با ریاست

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام