SDG 4 : Quality Education ( هدف چهارم: آموزش )
The comprehensive program of justice, productivity improvement in medical science education:
According to the Supreme Leader's emphasis on the production of knowledge-based, job creating, also in order to make effective policies and plans in order to achieve the goals of the Ministry of Health, "Comprehensive Program of Justice, Excellence and Productivity in Medical Science Education" has been compiled. Expanding and promoting the thinking of excellence and productivity, while identifying and rooting out areas where progress has not been acceptable, will lead to the implementation of the educational programs of the Ministry of Health, Treatment and Medical Education.
برنامهجامععدالت،تعالیوبهرهوریدرآموزشعلومپزشکی: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین و به منظور سیاست گذاری و برنامهریزی موثر در جهت نیل به اهداف کلان وزارت بهداشت « برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی» تدوین شده است. گسترش و ترویج تفکر تعالی و بهره وری، ضمن شناسایی و ریشه یابی زمینه هایی که پیشرفت قابل قبول حاصل نشده به اجرایی نمودن برنامههای معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کمک شایانی می نماید.
4.2.1 Indicator: Proportion of graduates with relevant qualification for teaching Year: 2022
شاخص 4.1. نسبت فارغ التحصیلان با صلاحیت تدریس ( معاونت آموزشی)
فارغ التحصیل |
تعداد
|
|
تعداد کل فارغ التحصیلان سال 2022
|
1076 |
|
فارغ التحصیلان براساس مقطع |
تعداد فارغ التحصیلان مقطع کاردانی در سال 2022
|
13 |
تعداد فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی در سال 2022
|
507 |
|
تعداد فارغ التحصیلان مقطع ارشد در سال 2022
|
96 |
|
تعداد فارغ التحصیلان مقطع دکتری در سال 2022
|
287 |
|
تعداد فارغ التحصیلان تخصصی در سال 2022
|
173 |
|
*تعداد فارغ التحصیلانی که به آنها اجازه تدریس در مقطع ابتدایی داده میشود در سال 2022 |
تغذیه:103 بهداشت عمومی: 127 |
|
|
4.3 Lifelong learning measures
شاخص 4.3: اقدامات یادگیری های مداوم (معاونت آموزشی)
شماره شاخص |
شاخص |
مستندات
|
4.3.1 |
منابع یادگیری مادام العمر در سال 2022
|
150 برنامه رایگان hamedan.ircme.ir https://hamedan.ircme.ir/App_Web/(Guest)/Default.aspx?CenterID=41
|
4.3.2 |
رویدادهای عمومی در ارتباط با یادگیری مادام العمر در سال 2022 : دوره های عمومی آموزشی که دانشگاه میزبان بوده است .
|
258 برنامه آموزشی حضوری 42 برنامه آموزشی وبیناری(hamedan.ircme.ir) https://hamedan.ircme.ir/App_Web/(Guest)/Default.aspx?CenterID=41
|
4.3.3 |
رویدادهای آموزش حرفه ای در راستای یادگیری مادام العمر در سال 2022: مربوط به دوره های آموزشی کوتاه مدت است. برای افراد خارج از دانشگاه برگزار شده باشد. |
111 برنامه آموزشی در غالب آموزشهای مستمر بالینی (یک ساعته) 26 برنامه آموزشی در غالب کنفرانس علمی ادواری (یک ساعته) (hamedan.ircme.ir)
https://hamedan.ircme.ir/App_Web/(Guest)/Default.aspx?CenterID=41
|
4.3.4 |
فعالیت های آموزشی فراتر از محیط دانشگاه در سال 2022: مانند سخنرانی های یا سایر فعالیت های در مدارس یا سازمان های دیگر |
.... |
4.3.5 |
خط مشی دسترسی به یادگیری های مادام العمر تا سال 2022: سیاست ها یا برنامه ها که دسترسی به این آموزش ها را برای همه افراد جامعه تظمین کند بدون در نظر گرفتن تبعیض. |
ارائه فایلهای آموزشی سخنرانان هر برنامه در سامانه سراسری آموزش مداوم بصورت رایگان بازپخش رایگان فایل کامل اجرای برنامههای آموزشی وبیناری در سامانه سراسری وبینارهای آموزش مداوم(dme.umshs.ac.ir)
https://hamedan.ircme.ir/App_Web/(Guest)/Default.aspx?CenterID=41
|
Change font size :
:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
Change mouse type:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم: