قابل توجه صاحبین مشاغل و کسب و کارهای معتبر در سطح استان همدان 

 

اگر قصد فروش کالا یا ارائه خدمات بصورت تخفیف های ویژه و یا اقساطی به پرسنل دانشگاه علوم پزشکی همدان را دارید می بایست مراحل ذیل را طی کنید :

 

-ابتدا فرم تفاهمنامه زیر را دانلود کرده و پس از چاپ تکمیل نمایید و سپس به همراه کپی جواز کسب و کپی کارت ملی به آدرس همدان ، میدان پژوهش ، بلوار شهید فهمیده ، دانشگاه علوم پزشکی همدان، ستاد دانشگاه ، طبقه اول، اداره رفاه کارکنان و آقای حسینی تحویل دهید.

دانلود فرم تفاهمنامه 

 

- در بازه زمانی 20 روزه شرایط شما بررسی شده و پس از تایید اولیه ، از فروشگاه شما بازدید حضوری بعمل خواهد آمد.

-پس از بازدید در صورت تایید کارشناس ، اطلاعات فروشگاه و شرایط خرید شما در وبسایت اداره رفاه منتشر و به کلیه پرسنل شاغل در دانشکده ها، بیمارستان ها، مراکز بهداشت و مراکز اداری در سراسر استان همدان اطلاع رسانی می گردد.

 

معیارهای اصلی ما در زمان عقد تفاهمنامه :

. ارائه شرایط اقساطی و تخفیفات ویژه

. موقعیت مناسب و ظرفیت بالای فروشگاه 

. اجناس و خدمات متنوع و با کیفیت 

. رعایت تکریم ارباب رجوع توسط پرسنل

. جواز کسب فعال

. ساعت کاری منظم

 

 

 

 

فایل‌ها

عبارت خود را درج و جهت جستجو

Change font size :

:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

Change mouse type:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

ارتباط مستقیم با ریاست

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام