قابل توجه صاحبین مشاغل و کسب و کارهای معتبر در سطح استان همدان
اگر قصد فروش کالا یا ارائه خدمات بصورت تخفیف های ویژه و یا اقساطی به پرسنل دانشگاه علوم پزشکی همدان را دارید می بایست مراحل ذیل را طی کنید :
-ابتدا فرم تفاهمنامه زیر را دانلود کرده و پس از چاپ تکمیل نمایید و سپس به همراه کپی جواز کسب و کپی کارت ملی به آدرس همدان ، میدان پژوهش ، بلوار شهید فهمیده ، دانشگاه علوم پزشکی همدان، ستاد دانشگاه ، طبقه اول، اداره رفاه کارکنان و آقای حسینی تحویل دهید.
- در بازه زمانی 20 روزه شرایط شما بررسی شده و پس از تایید اولیه ، از فروشگاه شما بازدید حضوری بعمل خواهد آمد.
-پس از بازدید در صورت تایید کارشناس ، اطلاعات فروشگاه و شرایط خرید شما در وبسایت اداره رفاه منتشر و به کلیه پرسنل شاغل در دانشکده ها، بیمارستان ها، مراکز بهداشت و مراکز اداری در سراسر استان همدان اطلاع رسانی می گردد.
معیارهای اصلی ما در زمان عقد تفاهمنامه :
. ارائه شرایط اقساطی و تخفیفات ویژه
. موقعیت مناسب و ظرفیت بالای فروشگاه
. اجناس و خدمات متنوع و با کیفیت
. رعایت تکریم ارباب رجوع توسط پرسنل
. جواز کسب فعال
. ساعت کاری منظم
Change font size :
:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
Change mouse type:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم: