قوانین و مقررات استفاده از مراکز و فروشگاه های طرف قرارداد
- وظایف فروشگاه ها و مراکز طرف قرارداد اداره رفاه کارکنان :
1) قیمت ها بر اساس نرخ اعلام شده توسط اتحادیه ها بر روی همه محصولات درج و لیست قیمت خدمات خود را در معرض دید مراجعه کنندگان قرار دهند.
2)- برخورد محترمانه با پرسنل دانشگاه علوم پزشکی همدان داشته باشند.
3)- نسبت به ارائه اطلاعات در خصوص کیفیت خدمات و محصولات خود اصل صداقت و درستی را رعایت نمایند.
-وظایف همکاران در زمان مراجعه به مراکز طرف قرارداد :
1)- ارائه یکی از مدارک ذیل در زمان مراجعه به فروشگاه جهت اخذ تخفیف و خرید اقساطی الزامی می باشد :
-کارت پرسنلی
-حکم کارگزینی مهر شده
-فیش حقوقی مهر شده
-همراه داشتن کارت ملی نیز در برخی از فروشگاه ها الزامی است.
نکته : اگر در زمان مراجعه به فروشگاه شخص کارمند حضور نداشته باشد، یکی از اعضای خانواده کارمند می بایست یکی از مدارک ذکر شده را به همراه کارت شناسایی خودش به مسئول فروشگاه ارائه دهد.
2)- همکاران عزیز می بایست در زمان مراجعه به فروشگاه با نهایت دقت محصولات و خدمات را بررسی و قیمت های اعلامی از سوی فروشگاه را استعلام نمایند. بدیهی است مسئولیت کیفیت و قیمت اجناس خریداری شده و هرگونه توافق مالی با فروشنده به عهده شخص کارمند و مدیر فروشگاه می باشد و دانشگاه علوم پزشکی همدان مسئولیت و تعهدی در قبال خسارات و مشکلات احتمالی ندارد.
جهت مشاهده شرایط هر فروشگاه روی متن آبی کلیک کنید.
کانون اسلامی خواهران شهید مدنی
Change font size :
:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
Change mouse type:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم: