اداره رفاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی همدان

 

نشانی : همدان  میدان پژوهش  بلوار شهید فهمیده _روبروی بیمارستان بوعلی  ساختمان ستاد دانشگاه علوم پزشکی طبقه اول

 

چشم انداز

ایجاد نظام جامعی از امکانات، برنامه‌ها و خدمات رفاهی به منظور بهبود و افزایش سطح کمی و کیفی رفاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی همدان

 

ماموریت

اداره رفاه نقش تأثیرگذار و مهمی در شکل‌گیری انگیزه، پتانسیل کارکنان و بهبود عملکرد آن سازمان دارد. یکی از راه‌های افزایش بهره‌وری کارکنان تأمین نیازهای رفاهی آنهاست. اداره رفاه دانشگاه نیز با ترسیم چشم‌انداز و تعریف مأموریت در پی ارائه مجموعه‌ای از خدمات، امکانات و فعالیت‌های بیشتر و با کیفیت مطلوب‌تر در بخش‌های مختلف رفاهی از جمله بیمه، تسهیلات مالی، گردشگری و .... می‌باشد که منتج به بهبود کیفیت رفاهی زندگی و ایجاد رضایتمندی همکاران دانشگاهی شود. تحقق فعالیت‌های رفاهی را می‌توان با مدیریتی صحیح و با مشارکت سه جانبه دانشگاه، امور رفاهی و به خصوص آحاد کارکنان دانشگاهی و با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل سازمانی در مدت زمانی مناسب به نقطه‌ای مطلوب رساند تا در بخش‌های مختلف سیاست گذاری، برنامه‌ریزی و اجرا اهداف مورد نظر را محقق سازد و در این راستا اهداف و فعالیت‌های زیر را دنبال می‌کند.

 

اهداف

-توسعه رفاه عینی و ذهنی یا مادی و معنوی کارکنان؛

-ارتقا سطح رفاه زندگی کارکنان با برنامه‌ریزی و نظارت بر اقدامات رفاهی مبتنی بر رعایت کرامت انسانی؛

-شناسایی نیازهای مختلف رفاهی همکاران دانشگاه؛

-بهره‌مندی مؤثر از ظرفیت‌های موجود دانشگاه در بخش‌های مختلف رفاهی؛

-شناسایی و بررسی ظرفیت‌های مختلف سرمایه گذاری جهت عملیاتی کردن در بخش‌های مختلف؛

-ارائه خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و ظرفیت سازی در بخش رفاهی؛

-تشویق و ایجاد انگیزش به منظور بالا بردن عملکرد فردی و اداری در سازمان با ارائه خدمات رفاهی به آنها؛

-توسعه ارتباطات رفاهی دانشگاه با حضور فعال و اثر بخش در نهادها و سازمان‌های عالی؛ رفاهی؛ دانشگاهی؛استانی و ملی؛

-به اشتراک گذاری خدمات رفاهی با سایر دانشگاه‌ها به منظور توسعه ارتباطات دانشگاهی و توسعه خدمات رفاهی به کارکنان؛

-توانمند سازی همکاران در جهت مشارکت مؤثر در امور رفاهی؛

 

-ایجاد پایگاه اطلاعاتی رفاهی کارکنان.

 

فعالیت‌ها

-ارتباط مستمر با نمایندگان رفاهی واحدهای دانشگاه به منظور مشارکت، تبادل نظر و دیدگاه‌های رفاهی همکاران؛

-به‌روزرسانی اطلاعات رفاهی در سایت اداره رفاه به منظور دسترسی سریع کارکنان به آخرین و بروزترین اطلاعات؛

-رسیدگی به امور بیمه کارکنان بر اساس قراردادهای جاری از طریق استقرار نمایندگان بیمه‌های تکمیلی درمان به منظور تسهیل در امور بیمه‌ای؛

-ایجاد فرصت‌های رفاهی از جمله برگزاری تورهای گردشگری، بازدید از موزه‌ها، سالن‌های سینما، تئاتر، باشگاه‌ها، باغات و در قالب قرارداد؛

-عقد قرارداد با شرکت‌های خدمات رفاهی با هدف ارائه خدمات مطمئن، سریع و آسان با قیمت مناسب؛

-مدیریت و نظارت بر عملکرد واحدهای اقامتی، گردشگری و تفریحی دانشگاه؛

-برگزاری جلسات مشترک با دانشگاه‌های کشور با هدف تبادل تجربیات و هم افزایی امکانات رفاهی؛

-راه اندازی سامانه آنلاین جامع امور رفاهی در وبسایت اصلی دانشگاه؛

-ارائه تسهیلات خرید کالاها و تجهیزات مورد نیاز همکاران با شرایط ویژه تخفیفی و اقساطی؛

 

-افزایش میزان اعتبار صندوق‌های رفاهی به منظور افزایش رقم و تعداد تسهیلات مالی اعطایی به همکاران؛

-تدوین و ارائه گزارش عملکرد رفاهی دانشگاه.

عبارت خود را درج و جهت جستجو

Change font size :

:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

Change mouse type:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

ارتباط مستقیم با ریاست

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام