اداره رفاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی همدان
نشانی : همدان – میدان پژوهش – بلوار شهید فهمیده _روبروی بیمارستان بوعلی – ساختمان ستاد دانشگاه علوم پزشکی –طبقه اول
چشم انداز
ایجاد نظام جامعی از امکانات، برنامهها و خدمات رفاهی به منظور بهبود و افزایش سطح کمی و کیفی رفاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی همدان
ماموریت
اداره رفاه نقش تأثیرگذار و مهمی در شکلگیری انگیزه، پتانسیل کارکنان و بهبود عملکرد آن سازمان دارد. یکی از راههای افزایش بهرهوری کارکنان تأمین نیازهای رفاهی آنهاست. اداره رفاه دانشگاه نیز با ترسیم چشمانداز و تعریف مأموریت در پی ارائه مجموعهای از خدمات، امکانات و فعالیتهای بیشتر و با کیفیت مطلوبتر در بخشهای مختلف رفاهی از جمله بیمه، تسهیلات مالی، گردشگری و .... میباشد که منتج به بهبود کیفیت رفاهی زندگی و ایجاد رضایتمندی همکاران دانشگاهی شود. تحقق فعالیتهای رفاهی را میتوان با مدیریتی صحیح و با مشارکت سه جانبه دانشگاه، امور رفاهی و به خصوص آحاد کارکنان دانشگاهی و با استفاده از ظرفیتهای بالقوه و بالفعل سازمانی در مدت زمانی مناسب به نقطهای مطلوب رساند تا در بخشهای مختلف سیاست گذاری، برنامهریزی و اجرا اهداف مورد نظر را محقق سازد و در این راستا اهداف و فعالیتهای زیر را دنبال میکند.
اهداف
-توسعه رفاه عینی و ذهنی یا مادی و معنوی کارکنان؛
-ارتقا سطح رفاه زندگی کارکنان با برنامهریزی و نظارت بر اقدامات رفاهی مبتنی بر رعایت کرامت انسانی؛
-شناسایی نیازهای مختلف رفاهی همکاران دانشگاه؛
-بهرهمندی مؤثر از ظرفیتهای موجود دانشگاه در بخشهای مختلف رفاهی؛
-شناسایی و بررسی ظرفیتهای مختلف سرمایه گذاری جهت عملیاتی کردن در بخشهای مختلف؛
-ارائه خدمات مشاورهای، آموزشی و ظرفیت سازی در بخش رفاهی؛
-تشویق و ایجاد انگیزش به منظور بالا بردن عملکرد فردی و اداری در سازمان با ارائه خدمات رفاهی به آنها؛
-توسعه ارتباطات رفاهی دانشگاه با حضور فعال و اثر بخش در نهادها و سازمانهای عالی؛ رفاهی؛ دانشگاهی؛استانی و ملی؛
-به اشتراک گذاری خدمات رفاهی با سایر دانشگاهها به منظور توسعه ارتباطات دانشگاهی و توسعه خدمات رفاهی به کارکنان؛
-توانمند سازی همکاران در جهت مشارکت مؤثر در امور رفاهی؛
-ایجاد پایگاه اطلاعاتی رفاهی کارکنان.
فعالیتها
-ارتباط مستمر با نمایندگان رفاهی واحدهای دانشگاه به منظور مشارکت، تبادل نظر و دیدگاههای رفاهی همکاران؛
-بهروزرسانی اطلاعات رفاهی در سایت اداره رفاه به منظور دسترسی سریع کارکنان به آخرین و بروزترین اطلاعات؛
-رسیدگی به امور بیمه کارکنان بر اساس قراردادهای جاری از طریق استقرار نمایندگان بیمههای تکمیلی درمان به منظور تسهیل در امور بیمهای؛
-ایجاد فرصتهای رفاهی از جمله برگزاری تورهای گردشگری، بازدید از موزهها، سالنهای سینما، تئاتر، باشگاهها، باغات و… در قالب قرارداد؛
-عقد قرارداد با شرکتهای خدمات رفاهی با هدف ارائه خدمات مطمئن، سریع و آسان با قیمت مناسب؛
-مدیریت و نظارت بر عملکرد واحدهای اقامتی، گردشگری و تفریحی دانشگاه؛
-برگزاری جلسات مشترک با دانشگاههای کشور با هدف تبادل تجربیات و هم افزایی امکانات رفاهی؛
-راه اندازی سامانه آنلاین جامع امور رفاهی در وبسایت اصلی دانشگاه؛
-ارائه تسهیلات خرید کالاها و تجهیزات مورد نیاز همکاران با شرایط ویژه تخفیفی و اقساطی؛
-افزایش میزان اعتبار صندوقهای رفاهی به منظور افزایش رقم و تعداد تسهیلات مالی اعطایی به همکاران؛
-تدوین و ارائه گزارش عملکرد رفاهی دانشگاه.
Change font size :
:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
Change mouse type:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم: