اداره حسابداری پرسنلی (شاغلین و بازنشستگان)

شرح وظایف رئیس اداره حسابداری پرسنلی (شاغلین و بازنشستگان):

1.گرد آوری کلیه آیین نامه ها، دستورالمعل ها و مقررات به شاغلین و بازنشستگان و به روز نمودن آنها

2.نظارت بر تهیه و تنظیم لیست های مکانیزه حقوق شاغلین و بازنشستگان

3. نظارت بر ارسال لیست حقوق و مزایا ماهانه پرسنل در سامانه کارمند ایران (طبق ماده 29)

4. نظارت بر ارسال فایل حقوق ماهانه جهت پرداخت از خزانه (طبق تبصره 19 قانون بودجه)

5.نظارت بر ارسال فایل بیمه خدمات  درمانی شاغل، بازنشسته وموظفین و تایید آن در سامانه بیمه سلامت(ندا)

6.اخذ لیست ماهانه حقوق و دستمزد از سیستم حقوق ودستمزد و ارائه آن به اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار

7.نظارت بر تسلیم دیسکت ولیست حقوق و لیست تغییرات حقوق ماهانه به سازمان های ذی ربط

8.ارائه گزارش های پرسنلی مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق

9.نظارت بر ارسال لیست حقوق (عائله مندی و اولاد) و کسورات ماهیانه بازنشستگان و بارگذاری آن در سامانه سازمان بازنشستگی

10.نظارت بر تهیه لیست محاسبه حق ماموریت اضافه کار وسایر هزینه های پرسنلی

11.نظارت برتهیه لیست محاسبه تسویه حساب شاغلین

12.نظارت برتهیه لیست های ذخیره مرخصی استفاده نشده، بازخرید خدمت، سنوات خدمت وسایر شاغلین در پایان سال

13.نظارت بر صدور اسناد حسابداری حقوق و دستمزد و سایر هزینه های مربوط به شاغلین از جمله سنوات خدمت و.....

14.نظارت بر صدور اسناد حسابداری ذخایر و مطالبات کارکنان در پایان سال مالی

15.نظارت بربایگانی یک نسخه ازلیست های مکانیزه حقوق ومستمری و....

16.نظارت بر ثبت حقوق در سامانه پیام آوران بهداشت و واریز بیمه بازنشستگی و بیمه عمر به صورت متمرکز توسط ستاد دانشگاه

 

17.نظارت  برصدور نامه کسر از حقوق و ضمانت وام (اعتبار سنجی)

18.انجام سایر وظایف مرتبط از جانب معاون حسابداری مالی که با توجه به نوع وظایف انجام آن توسط شخص دیگری امکان پذیر نباشد.

 

شرح وظایف کارشناسان حقوق و دستمزد:

1.گرد آوری کلیه آیین نامه ها، دستور العمل ها ومقررات مربوط به پرداخت حقوق و دستمزد و به روز نمودن آنها

2.تهیه و تنظیم لیست های مکانیزه حقوق ومساعده کارکنان

3.اخذ لیست ماهانه حقوق و دستمزد از سیستم حقوق و دستمزد و ارائه آن به اداره حسابداری منابع  و تامین اعتبار

4. ارسال لیست حقوق و مزایا ماهانه پرسنل در سامانه کارمند ایران (طبق ماده 29)

5. ارسال فایل حقوق ماهانه جهت پرداخت از خزانه (طبق تبصره 19 قانون بودجه)

6.ارسال فایل بیمه خدمات  درمانی شاغل، بازنشسته وموظفین و تایید آن در سامانه بیمه سلامت(ندا)

7.اخذ لیست ماهانه حقوق و لیست تغییرات حقوق ماهانه به خزانه سازمان تامین اجتماعی و حوزه مالیاتی

8.ارسال فایل بیمه خدمات  درمانی شاغل، بازنشسته وموظفین و تایید آن در سامانه بیمه سلامت(ندا)

9. ثبت حقوق در سامانه پیام آوران بهداشت و واریز بیمه بازنشستگی و بیمه عمر به صورت متمرکز توسط ستاد دانشگاه

10.صدور نامه کسر از حقوق و ضمانت وام (اعتبار سنجی)

11.ارائه گزارش های پرسنلی مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق

12.تنظیم لیست و محاسبه حق ماموریت اضافه کار وسایر هزینه های پرسنلی

13.تهیه لیست و محاسبه تسویه حساب پرسنل

14.تهیه لیست ذخیره مرخصی استفاده نشده، باز خرید سنوات خدمت و سایرمطالبات در پایان سال

15.صدور اسناد حسابداری حقوق و دستمزد و سایرهزینه های مربوط به کارکنان از جمله سنوات خدمت و ...

16.صدور اسناد حسابداری ذخایر و مطالبات کارکنان در پایان سال مالی

17.بایگانی یک نسخه از لیست های مکانیزه حقوق

18.تهیه لیست تعدیل مالیاتی درپایان سال مالی

19.انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب رئیس اداره حسابداری پرسنلی که باتوجه به نوع وظایف انجام آن توسط شخص دیگری امکان پذیر نباشد.

 

 

کارکنان

آقای جمشید عطوفتی بنیاد

سمت:رئیس اداره حسابداری پرسنلی (شاغلین و بازنشستگان)

آقای مهدی جعفری

سمت: کارشناس امور مالی (حقوق و دستمزد)

آقای حسن خدابنده لو

سمت: کارشناس امور مالی (حقوق و دستمزد)

خانم زهرا ملک محمدی

سمت: کارشناس امور مالی (اموربازنشستگان)

 

شماره تماس:08131313030

 

 

 

عبارت خود را درج و جهت جستجو

Change font size :

:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

Change mouse type:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام