اداره حسابداری منابع و تأمین اعتبار
شرح وظایف:
1.پاسخگویی به مسئولین ذیربط درخصوص وضعیت نقدینگی
2.تهیه و تنظیم گزارش مقایسه عملکرد مالی با بودجه مصوب در ستاد و دانشگاه
3.تأمین اعتبار و پرداخت کلیه درخواست های هزینه ای و سرمایه ای (بوجود آورنده تعهد پرداخت یا منجر به پرداخت) از طریق بانک مرکزی
4.تهیه و ارسال گزارش های سایر مراجع ذیربط (مطالبات و بدهی ها، معاملات فصلی سناما، تفریغ بودجه و...)
5.تنظیم و تهیه صورت های مغایرت بانکی کلیه حساب های بانکی
6.انجام عملیات مربوط به سپرده های بانکی از طریق بانک مرکزی و نظارت و کنترل حساب های سپرده فی مابین ستاد و و واحدهای تابعه
7.نظارت برگردش عملیات اوراق اسناد خزانه اسلامی، اوراق تسویه و... در ستاد و واحدهای تابعه
8.نظارت و تایید کلیه اسناد پرداختی براساس تخصیص صادره از مدیریت بودجه و تطبیق با بودجه تفضیلی مصوب هیئت امناء
9.نگهداری تضمینات بانکی و سایر اوراق بهادار
10.نظارت و کنترل حساب های فی مابین اعتبارات ستاد با واحدهای تابعه
کارکنان
خانم آرزو بختیاری
سمت :رئیس اداره حسابداری منابع و تأمین اعتبار
خانم معصومه جوادی ندا
سمت : کارشناس امور مالی ( اداره حسابداری منابع و تأمین اعتبار)
خانم شیلا پوزش همدانی
سمت: کارشناس امور مالی (تملک دارایی سرمایه ای)
خانم زهره عباسی
سمت: کارشناس امور مالی (اداره حسابداری منابع و تأمین اعتبار)
خانم خدیجه ملکی پاکان
سمت: کارشناس امور مالی (تنظیم اسناد و سپرده)
آقای بهمن ربیعی
سمت : کارشناس امور مالی (اداره حسابداری منابع و تأمین اعتبار)
شماره تماس:081331313038
Change font size :
:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
Change mouse type:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم: