اداره حسابداری منابع و تأمین اعتبار

شرح وظایف:

1.پاسخگویی به مسئولین ذیربط درخصوص وضعیت نقدینگی

2.تهیه و تنظیم گزارش مقایسه عملکرد مالی با بودجه مصوب در ستاد و دانشگاه

3.تأمین اعتبار و پرداخت کلیه درخواست های هزینه ای و سرمایه ای (بوجود آورنده تعهد پرداخت یا منجر به پرداخت) از طریق بانک مرکزی

4.تهیه و ارسال گزارش های سایر مراجع ذیربط (مطالبات و بدهی ها، معاملات فصلی سناما، تفریغ بودجه و...)

5.تنظیم و تهیه صورت های مغایرت بانکی کلیه حساب های بانکی

6.انجام عملیات مربوط به سپرده های بانکی از طریق بانک مرکزی و نظارت و کنترل حساب های سپرده فی مابین ستاد و و واحدهای تابعه

7.نظارت برگردش عملیات اوراق اسناد خزانه اسلامی، اوراق تسویه و... در ستاد و واحدهای تابعه

8.نظارت و تایید کلیه اسناد پرداختی براساس تخصیص صادره از مدیریت بودجه و تطبیق با بودجه تفضیلی مصوب هیئت امناء

9.نگهداری تضمینات بانکی و سایر اوراق بهادار

10.نظارت و کنترل حساب های فی مابین اعتبارات ستاد با واحدهای تابعه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کارکنان

 

خانم آرزو بختیاری  

سمت :رئیس اداره حسابداری منابع و تأمین اعتبار

خانم معصومه جوادی ندا

سمت : کارشناس امور مالی ( اداره حسابداری منابع و تأمین اعتبار)

خانم شیلا پوزش همدانی

سمت: کارشناس امور مالی (تملک دارایی سرمایه ای)

خانم زهره عباسی

سمت: کارشناس امور مالی (اداره حسابداری منابع و تأمین اعتبار)

خانم خدیجه ملکی پاکان

سمت: کارشناس امور مالی (تنظیم اسناد و سپرده)

آقای بهمن ربیعی

سمت : کارشناس امور مالی (اداره حسابداری منابع و تأمین اعتبار)

 

شماره تماس:081331313038

عبارت خود را درج و جهت جستجو

Change font size :

:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

Change mouse type:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام