شرایط استفاده از تسهیلات بانکی دانشگاه علوم پزشکی همدان
با توجه به تعداد پرسنل دانشگاه علوم پزشکی همدان و محدود بودن وام های اعطایی از طرف بانک ، مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی هر 6 ماه یکبار نسبت به تعداد پرسنل هر واحد سهمیه ای را مشخص و به نماینده وام ها ابلاغ می کند.
فرآیند درخواست وام :
1-مراجعه به نماینده وام محل خدمت
2-ثبتنام و اعتبارسنجی اولیه
3-اعلام سهمیه واحد از طرف مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی
4-قرعه کشی و اولویت بندی بین متقاضیان وام واحد
5-ارسال لیست برندگان قرعه کشی به مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی
6-ارسال اسامی متقاضیان به بانک
نکته اول : وام ها بسته به اولویت بندی طی چند ماه پرداخت می گردد.
نکته دوم : افرادی که طی 3 سال گذشته از سهمیه وام دانشگاه استفاده نموده اند امکان دریافت تسهیلات را ندارند.
نکته سوم : ارائه گواهی کسر از حقوق و تکمیل فرم تعهدنامه برای دریافت تسهیلات الزامی می باشد.
نکته چهارم : اولویت با کسانی است که سابقه بالای 5 سال داشته و تاکنون از تسهیلات بانکی دانشگاه استفاده ننموده اند.
نکته پنجم : وام ها در مبالغ 50 ، 100 و 200 میلیون تومانی اعطا خواهد شد.
نکته ششم : نماینده وام ستاد دانشگاه اداره رفاه می باشد لذا خواهشمند است همکاران محترم سایر واحد ها از مراجعه به اداره رفاه خودداری کرده و با نماینده وام محلخدمت خود در ارتباط باشند و سوالات خود را مطرح کنند.
Change font size :
:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
Change mouse type:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم: