شرایط استفاده از تسهیلات بانکی دانشگاه علوم پزشکی همدان

 

با توجه به تعداد پرسنل دانشگاه علوم پزشکی همدان و محدود بودن وام های اعطایی از طرف بانک ، مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی هر 6 ماه یکبار نسبت به تعداد پرسنل هر واحد سهمیه ای را مشخص و به نماینده وام ها ابلاغ می کند.

 

فرآیند درخواست وام :

 

1-مراجعه به نماینده وام محل خدمت

 

2-ثبتنام و اعتبارسنجی اولیه

 

3-اعلام سهمیه واحد از طرف مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی

 

4-قرعه کشی و اولویت بندی بین متقاضیان وام واحد

 

5-ارسال لیست برندگان قرعه کشی به مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی 

 

6-ارسال اسامی متقاضیان به بانک 

 

نکته اول : وام ها بسته به اولویت بندی طی چند ماه پرداخت می گردد.

 

نکته دوم : افرادی که طی 3 سال گذشته از سهمیه وام دانشگاه استفاده نموده اند امکان دریافت تسهیلات را ندارند.

 

نکته سوم : ارائه گواهی کسر از حقوق و تکمیل فرم تعهدنامه برای دریافت تسهیلات الزامی می باشد.

 

نکته چهارم : اولویت با کسانی است که سابقه بالای 5 سال داشته و تاکنون از تسهیلات بانکی دانشگاه استفاده ننموده اند.

 

نکته پنجم : وام ها در مبالغ 50 ، 100 و 200 میلیون تومانی اعطا خواهد شد.

 

نکته ششم : نماینده وام ستاد دانشگاه اداره رفاه می باشد لذا خواهشمند است همکاران محترم سایر واحد ها از مراجعه به اداره رفاه خودداری کرده و با نماینده وام محلخدمت خود در ارتباط باشند و سوالات خود را مطرح کنند.

 

 

 

 

 

عبارت خود را درج و جهت جستجو

Change font size :

:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

Change mouse type:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

ارتباط مستقیم با ریاست

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام